Probleemide lahendamine laste nuttikella
SMART BABY WATCH kasutamisel

Antud juhend aitab kipuvate küsimuste korral. Selleks, et mite ainult teie lapsele kui ka teile kellade kasutamine tooks rõõmu. Q50, Q60S, Q80 (Q90, GW100, G72), Q100, Q100S, Q200, GW400S (W9, DF25, HW08), GW200 (QW100), D99, T58 (GW700, Junior)

Sisu:

Võrk puudub (ei ole võrgus)

Võrk ei ole saadaval või pole võrgus, see on kõige levinenud problem, kui me soovimesaata kelladele häälsõnumivõi sms-i. Samuti siis kui nutikellad seadistatakse, näiteks telefoni numbri telefoniraamatusse sisestamine, tagasihelistamine või kellaaega ja kuupäeva määramine. Tuleb ette antud viga. Jätkata seadistamisega või teha kõne kelladele ei õnnestu.

IMG_1141 (1)

Selleks on mitu põhjust:

  • Seade on väljalülitatud.
  • Sim kaart on paigaldatud valesti.
  • Kui Smart Baby Watch ei ole automaatselt ühendatud internetiga esimese sisselülitamisega tuleb seadistada APN pöördus punkt käsitsi, seda saab teha SMS käsklustega mis saadetakse kelladele telefonilt laste kella numbrile.
  • Kui SIM kaardil ei ole piisavalt raha, mis ei võimalda internet kasutamine.
  • Võimalik et problem on internet ühendusega: levi on kadunud või ajutine katkestus jne.
  • Harva kuid on võimalik et põhjuseks on mite sobivus IMEI ja ID seadme numbriga, mis oli sisestatud varem registreerimise käigus. Kleepsu kaudu mis oli karbi peal või kella tagaküljel. Juhul kui teie saite registreeruda ilma probleemideta, kuid IMEI ja ID erinevad SMS-iga tulnud parameetridest, tuleb pöörduda tootja poole või edasimüüja poole kes saab ID ära nullida lisa tasu eest.
  • Põhi probleemiga võib olla valed andmeid IP_URL reas. Kui nad erinevad järgmisest kombinatsioonist 52.28.123.157, teie peate saata järgmine SMS käsk pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#.
  • Pole GPS signaali. Lähtudes infost mis oli saadetud SMS-iga saab tuvastada, et kellas puudub võrk GPS (GPS:NO(0)). Ekraanil see näeb välja nagu ringvõi geomärk tühi mulliga. Kui ühendus on loodud siis sinna tekkib mumm. Sellisel juhul vaja kontrollida rahaline balans sim kaardil ja saada võrku, selleks tuleb tulla akna juurde või minna õue.
  • Samuti põhjus võib olla selles et kellade server on vigane. Siis on vaja kontrollida kõik parameetrid SMS käsuga pw,123456,ts#.

Ei ole soovituslik proovida vahetada IMEI iseseisvalt!

Vastuseks teie telefonile tulebinfo mille tähendus meie kirjeldame all.

Tagasitulnud sõnum pw,123456,ts# parameetridega ja seletusega

help3EE
Tagasi tulnud SMS-I seletamine
ver:G72F_V1(JT)_HW_1.20_2016.08.26_17.33.09; mudel, version ja aeg millal see tuli välja
ID:6105627074; Kellade ID, antud number omandab osa IMEI koodist
imei:357461056270740; Kellade imei, rahvusvaheline seade number
ip_url:52.28.132.157; ip_url – see on server mis annab kelladele võimalus saada aru kus kaardi peal nad kajastuvad. Ip_url andmeid näitavad et seade asub Venemaal ja tema ümbritseva raioonis (põhja Euroopa ja Afrika jaoks)
port:8001; See on avatud port mille kaudu kellad saadavad paring põhjale selleks et saada kella asukoha
slave:; lisa telefoni number, ei ole kohustuslik. Seda saab seadistada ainult läbi SMS käsk pw,123456,slave,number#, ning saata kella numbrile
center:; telefoni põhinumber, mis sisestatakse registratsiooni ajal äppi sisse telefoni punktis
sos1:; Esimene SOS number (ema), äppis on SOS väljal/Sugulaste numbrid
sos2:; Teine SOS number (isa), äppis on SOS väljal/Sugulaste numbrid
sos3:; Kolmas SOS number( lisanumber), äppis on SOS väljal/Sugulaste numbrid
profile:3; Kontekste mudel (hääle reziim) – vibro
upload:600S:; Aja interval sekundites geo andmete edastamiseks serverile. Saab seadistada äppis punktis Geo reziimid või SMS käsuga pw,123456, upload,600#
bat level:30; Aku näit
language:9; Kellade keele valik. 9- vene keel
zone:3.00; Ajavöönd, meil +3
GPS:NO(0); GPSiga siduvus, Antud juhul -NO- tähendab et side pole
GPRS:OK(89); Mobiilne internet GPRS, kiirus meil 89 Mbps/s mis mõjutab kõne kvaliteedi

Juhul kui andmeside on kadunud, siis SeTracker2 äppis tuleb teavitus “ Side viga, proovige uuesti.”Kui antud mure ei saa lahendada pakutud võimalustegatuleb pöörduda oma mobiil operaatori poole.

Millist sim kaardi toetab Smart Baby Watch

Sobivad kõik simmid mis omandavad GPRS tugi.
Soovitatud operaatorid: Telia, Elisa, Tele2

Enne kui paigaldate SIM kaart sisse, tuleb veenduda, et PIN koodi paring on maha võetud ja omandab andmeside paketti. PIN koodi päringu võtab maha kas mobiilne operator või seda saab teha telefonis, kui eelnevalt paigaldate sim kaart sinna ja settingutes teete seda ära.

Laste kell ei näe SIM kaart

Mõned kasutajad näevad vaeva antud murega ja põhjust on mitu:

  1. Valesti paigaldatud SIM kaart, kas sisestatud tagurpidi või ei ole lükkatud sisse lõppuni. Või valitud mitte sobilik operator.
  2. Kella antenn ei ole töökorras, sellisel juhul vaja pöörduda hooldusesse.
  3. SIM kaart on vigane. Kas sim kaart on aegunud või katki, vaja asendada SIM kaart.
  4. Probleem on seadmes, see juhtub harva, kuid sellisel juhul tuleb tagastada müüjale.

Kuidas seadistada kella aega Smart Baby Watch-il

Peale SIM kaardi paigaldamist ja sisse lülitamist vaja käivitada SeTracker2.
Kui SeTracker2 on installitud telefonis ja registratsioon on läbitud, kell ühildub automaatselt teie nutitelefoniga ja süngib kella aega ja kuupäeva internet kaudu.
Kui seda pole juhtunud, vaja minna menüüsse Seadet ja punktis Keel vaja valida õige õige keel ja vöönd.

Kella aega ja kuupäeva määramine võib teha läbi SMS-I saatmise kella numbrile. Antud table on abiks.( Sjuda vstav link na tablicu s sms komandami).

Kell näitab Hiina kaarti

Juhul kui kuvatakse Hiina kaart, tähendab et kell ei ole saanud geo andmeid.

Antud mure saab lahendada mitme viisi, oleneb problemist. Üks antud lahendusest peaks sobima:

  • Kell peab saama koordinaadid. SeTracker2 kodu ekraanil menüüs vajutage nupp Täpsustada.
  • Kontrollige, et LBS võimalus on välja lülitatud. Pea menüüs vajutage nupp Raaportid. Tuli ette aken, antud aknas vaadake et LBS ei ole aktiivne.

  • Seadistage keel ja kella aega läbi SeTracker2 äppi.

  • Kontrollige, ega laste kell ei ole välja lülitatud. Kui seade on väljas siis rakendus ei toimi korrektselt.

Samuti on võimalik seadistada GEO positsioneerimine SMS käskluse kaudu.

7ee

Smart Baby Watch ei lülita siss

Võib olla põhjus on selles et aku on täiesti tühi ja kell on välja lülitatud. Kui ühendate arvutiga USB kaabli abil tuleb natukene oodata selleks et nuti kell võtaks voolu sisse. Ärge kiirustage sisse lülitamisega, las ta seisab 10-15 minuteid.

Proovige vältida aku täitsa tühjenemist. Juhul kui see juhtus ärge proovige kella käivitama vaid ühendage laadija ja oodake.

Juhul kui see ei aita tuleb pöörduda kas edasimüüja poole või hooldusesse kus tegelatakse edasi.

Kuidas laadida Smart Baby Watch

Edasimüüjate saitidel on võimalik näha info et kella laadijamine ei ole sobilik läbi sülearvuti. Kuid komplektis on USB kaabel ja see on õige lahend.
Võib kasutada tavaline laadija kuid siis on vaja kontrollida et laadija ei ületa 1-2 Amp.

Miks aku ei kesta kaua?

Tavapäraselt aku kestab 2-3 päeva oleneb sellest kuidas on seadistatud GEO andmete edastamise tihedust. Kui parameetrid on seadistatud iga minuti tagant, loomulikult et aku saab tühjaks suht ruttu. Soovitatud seadistada iga 10 min. tagant.

See ei ole ainukene põhjus. Juhul, kui tulevad sisse või saadetakse kas või hääl sõnumid või SMS-id tihti põhjustab see aku tühjenemist. Samuti võib olla aku viga.

Kuidas teha restart või välja lülitada laste kella

Selleks tuleb kella numbrile saata SMS käsk pw,123456,reset#.

Välja lülitamiseks tuleb kasutada SeTracker2 äppi. Peamenüüs vajutame setingute peale ja siis valime punkti, Kaug väljalülitamine.

Sisse lülitamine käib pikka hoidmisega on/off nuppu.
Juhul kui rakenduse kaudu välja lülitamine ei toimi proovige järgmised tegevused:
  • Kontrollige kas võrk on ikka saadaval. Võimalik, et käsk ei ole saabunud selle pärast, et kell oli levist väljas ja kui levi tuleb tagasi siis käsk jõuab kohale.
  • Füüsilise nuppuga saab välja lülitada eelnevat eemaldades SIM kaarti. Muidu see nup toimib SOS sõnumi saatmisek vanematele. Samas kui kell pole registreeritud või sim kaart puudub siis antud nuppuga saab väljalülitada kella.
  • Võimalik, et SeTracker2 vajab uuendust. Sest kõik toimb läbi tarkvara, ja kui on vana versioon siis võivad esineda probleemid.
  • Rakenduse vead. Siis on vaja pöörduda tehtoele või anda tagasiside Google Play või App Store, kust see oli alla laetud.
  • Kuik ell ei hakka tööle. Kui kell ei reageeri käsudele pöörduge edasimüüja poole.
  • Proovige saata kella numbrile sõnumi pw,123456,poweroff#.
  • Samuti võib aidata tehase seadmete taastamine, selleks kasutake järgmine käsk pw,123456,factory#.

Kuidas ühendada kellad 2 nuti telefonidele

Vanemad tihti küsivad kas sama rakendust saab kasutada nii ema kui ka isa või mõni vanavanematest. Kui teie soovite samal ajal jälgida lapsi 2 erinevates seadmetes siis on vaja installida SeTrack2 mõlema seadmesse. Registratsioon tehakse ainult üks kord ja sama Kasutaja tunnusega ja parooliga teine lapse vanem saab ka sisse logida rakendusse, ning jälgida lapse asukoha ja palju muu asju.
Kasutajate arv ei ole piiratud.

Kuidas saab ühendada teised kellad SeTracker2-ga

Läbi antud äppi ühes telefonis saab jälgida 2 ja rohkem lapsi. Selleks pole vaja teha uut registratsioonit, lihtsalt lisa neid olemas oleva kontoga.

  1. Menüüs valige punkt Seadmete loetelu.
  2. Vajutage nup Lisa seadme.
  3. Sisestage või skaneerige seadme ID ning sisestage lapse nimi.
Siin teie sate valida kumb saab positsioneerida nüüd ja sate redigeerida kui midagi on vaja parandada. Saab lisada 2 ja rohkem lapsi.

Juhul kui teile on vaja registreeruda teised kellad eraldi, siis kõik andmeid nagu kasutajatunnus, e-mail ja parool peavad olema hoopis teised. Sellisel juhul tuleb iseseisev konto.

GPS ei tööta

Juhul kui GPS ei tööta millegi pärast kellad ei ole saanud ühendust. See võib esineda kui teie proovite käivitada kellad korteris või hones kus sateliiti pole näha. Võimalik et see on ajutine viga.

Antud juhul on võimalik kasutada mastide kaudu positsioneerimine läbi LBS tehnoloogiat. Selleks siis tuleb käivitada antud võimalus SeTracker2 äppis..

Juhul kui antud tegevused ei aita palume pöörduda edasimüüja poole.

Rohkem infot

Contact Us EE
Nimi
Perekonnanimi

Kui on vaja abi ja küsimuste korral võite pöörduda meie e-poodi FROG.EE

Aadres: 10126 Tallinn, Estonia, J. Vilmsi 41
Telefon: (+372) 655 51 51
Oleme avatud: E-R 9:00 — 17:00